Testen
Een vers paar ogen kan verrassende resultaten opleveren. Skribo kijkt door de ogen van uw website-bezoeker of kruipt in de huid van uw klant, en adviseert u over mogelijke verbeteringen. Een paar voorbeelden:
- brochure
Heeft iemand buiten uw bedrijf uw brochure of folder al eens van commentaar voorzien? Welke delen worden gelezen, en wat wordt er overgeslagen? Welke indruk blijft achter?
- website
Hoe zien bezoekers uw site? Is het menu wel duidelijk? Zijn er pagina's die men niet bekijkt? Welke zoekwoorden gebruiken uw klanten, en staat u dan wel boven aan in Google?
- product
Wordt uw product wel goed begrepen door uw klant? Zijn er functies die niet worden gebruikt? Is de interface wel duidelijk?
- procedures
Is het mogelijk om algemene testprocedures op te stellen voor uw producten?
Natuurlijk is een test door één persoon vaak niet meer dan een subjectieve mening. Vandaar dat Skribo op verzoek ook uitgebreidere tests door een panel kan verzorgen.